gfgmjj.gif

Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΙΔΙΟΓΡΑΦΩΣ




Ελαβα απο την καλή μου Μαριάννα μια πρόσκληση για ένα πολυ ενδιαφέρον εγχείρημα... και λέω πολυ ενδιαφέρον γιατι η ιδέα να αποστέλονται όλα τα χειρόγραφα σε μίαν ιστοσελίδα εχει ενα φανταστικό αποτέλεσμα...

Εχει δημιουργηθεί μια συλλογή με χειρόγραφα σημειώματα απο παρα πολλούς bloggers που όντως ειναι καταπληκτική ! ! ! !


Ευγε σε οποιον ειχε την ιδέα αυτης της συλλογής !



Οι κανόνες λοιπον είναι:

1. Γράψε
2.Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε!Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το
http://autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους bloggers να συμμετέχουν.

Ετσι παραθέτω κι εγω ενα χειρόγραφό μου , με κάποιες σκέψεις μου που αν ψάξετε εδω στις προηγούμενες εγγραφές μου , θα βρείτε αναρτημένες...




7 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πραγματικα αν και δεν συμμετεχω ποτε σε διαφορα τετοια , ειναι το μονο που φυσικα εχω πει ναι και το λεω και σε σενα.
Η δουλεια ειναι οντως πολυ καλη που εχει γινει και πιστευω πως αξιζει.
Θα μπει η εγγραφή μου καλως εχοντων το Σαββατο

Autographcollectors είπε...

"Tα πιο συγκλονιστικά αισθήματα δεν έχουν όνομα. Έχουν αλήθεια. Έχουν καρδιά"
Πολύ όμορφα όλα...Και το ποίημα και το χειρόγραφο.
Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή.
--------------
@ Μαρία... Περιμένουμε και το δικό σου ιδιόγραφο
:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφο!!!!!
και από πλευράς σκέψεων και συναισθημάτων αλλά και παρουσίασης για τους λόγους του παιχνιδιού

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

Κατ΄ αρχήν σ΄ ευχαριστώ πολύ Άρη μου που δέχθηκες την πρόσκληση!
Όσο για το χειρόγραφό σου: ΑΠΙΘΑΝΟ!!!
"Tα πιο συγκλονιστικά αισθήματα δεν έχουν όνομα. Έχουν αλήθεια. Έχουν καρδιά" Τι να πω περισσότερο!! Αυτό τα λέει όλα!
Και ο γραφικός σου χαρακτήρας υπέροχος! δείχνει άνθρωπο ευαίσθητο και ανοιχτόκαρδο!!
Πάλι σ΄ ευχαριστώ!!
Καλό σου απόγευμα.

kirki είπε...

Πάντα μου πίστευα πως δεν χρειάζονται όνομα...είναι όμορφο όταν απλά υπάρχουν!

ΚαληΜέρα!

Spitogata είπε...

Άξια η ψυχή
που ξέρει να ξεγυμνωθεί!

Σε ευχαριστώ Άρη...
άφησα και εγώ το αποτύπωμά μου.
Όχι σαν ποιήτρια
αλλά σαν μαθήτρια
της ζωής!

Ανώνυμος είπε...

This is a nice blog. I like it!