gfgmjj.gif

Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Το βαπόρι.. οι ανθρώποι κι' ο Μάης








Νάναι ως νάχης φύγει με τους ανέμους καβάλλα
στο άτι της σιγής κι' όλα να πάης
και vάv' πολλά καράβια, πολλή θάλασσα μεγάλα
σύγνεφα πάνω οι άνθρωποι κι' ο Μάης.

Κι' εντός μου εμένα να βρυχιέται όλο να τρέμει
βαρύ ένα βαπόρι και κατόπι
πάλι εσύ κι' ο Μάης κι' οι ανέμοι
κι' έπειτα πάλιν οι ανθρώποι, οι ανθρώποι.

Και νάναι όλα απ' ό,τι φεύγει και δε μένει
σε μια πόλη ακατοίκητη, κι' εντός μου
ακυβέρνητο, όλο να σε πηγαίνει το καράβι
έξω απ' την τρικυμία τούτου κόσμου.


( Του Γιάννη Σκαρίμπα )

10 σχόλια:

Keep Dreaming είπε...

Kαι νάν’ σαν κάτι να μου λες, κάτι ωραίο κοντά
γι’ άστρα τη ζώνη που πηδάν των νύχτιων φόντων,
κι’ αυτός ο άνεμος τρελλά, –τρελλά να μας σκουντά
όλο προς τη γραμμή των οριζόντων.

Kι’ όλο να λες, να λες, στα θάμβη της νυκτός
για ένα –με γυάλινα πανιά– πλοίο που πάει
όλο βαθειά, όλο βαθειά, όσο που πέφτει εκτός :
όξ’ απ’ τον κύκλο των νερών –στα χάη.

Poly agapimeno "Fantasia"..

marianaonice είπε...

Υπάρχουν αλήθεια καράβια να μας πηγαίνουν έξω από την τρικυμία του κόσμου;; Μόνον η αγάπη των αγαπημένων μας και η έγνοια τους για μας!
Ωραία η επιλογή σου!

Νατασα είπε...

αχ! αυτό το βαπόρι...
αχ! αυτός ο Μάης...
(κι ο χρόνος μου λίγος για να ταξιδέψω)
καλημέρα, ως το βράδυ, χωρίς φουρτούνες σου εύχομαι

Eva F. είπε...

Ομορφη εγγραφή....
Και νάναι όλα απ' ό,τι φεύγει και δε μένει
σε μια πόλη ακατοίκητη, κι' εντός μου
ακυβέρνητο, όλο να σε πηγαίνει το καράβι
έξω απ' την τρικυμία τούτου κόσμου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Οι λέξεις του Σκαρίμπα ταιριάζουν παντα σε ένα άνθρωπο με το ονομά σου..

Καλησπέρα Νικόλα.. :)

jacki είπε...

Ναι Άρη μας...μπήκε ο Μάης για τα καλά.
Καλησπέρα.

Λυδία είπε...

για θάλασσες αλλιωτικες μιλάς...
για βαπόρια που μας πάνε "μακρυά"...

Ας είναι. Πάλι με μάγεψες...

Καλή εβδομάδα Άρη μου!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ένα βαπόρι όνειρα...

καλησπέρα Άρη...:)

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη η επιλογή σου καπετάνιε...
Δεν σε φοβάμαι εσένα
και στη θάλασσα και την στεριά δεν σου το παίρνει ο κόπος το τιμόνι απ' το χέρι
Με φιλία
http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

wala pulos imo blog.