gfgmjj.gif

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ












Ντρέπομαι....


Ντρέπομαι για την χώρα που ζω...

Ντρέπομαι γι αυτούς που με κυβρνούνε...

Ντρέπομαι γιατι εχω κι εγω ευθύνη που αυτοι οι 300 μ εκπροσωπούνε...

Ντρέπομαι να πω οτι ειμαι απόγονος του Σωκράτη και του Ιπποκράτη

Ντρέπομαι για την αδιαφορία των συνανθρώπων μου

Ντρέπομαι να λεω οτι ειμαι μέλος αυτης της κοινωνίας

Ντρέπομαι για το παράδειγμα που δίνουμε στην νεολαία μας

Ντρέπομαι για την κοινωνία που τους παραδίνουμε...






Ντρεπομαι και θλίβομαι οταν ακούω οτι ενας νεος άνθρωπος μολις 29 χρόνων (στην ηλικία των παιδιών μου) εχασε την ζωή του

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΑΒ
, αβοήθητος σ ενα παγκάκι μπροστα απο

ενα Αστυνομικό τμήμα
,

μερα μεσημέρι
και ιδίως κυριολεκτικά εξω απο την πόρτα ενος απο τα μεγαλύτερα νοσοκομεία αυτης που θελει να λέγεται χωρα....
100 μέτρα απο το Τζάνειο νοσοκομείο .

Οι αστυνομικοί του τμήματος Καλλίπολης είδαν τον 29χρονο άντρα να κάθεται για αρκετή ώρα ακίνητος σε ένα παγκάκι σε καθόλου καλή κατάσταση και καλεσαν ασθενοφόρο.

Ένας ακόμη νέος άνθρωπος «θυσιάστηκε» στον βωμό της ανυπαρξίας του κράτους και της απίστευτης ραθυμίας της ελληνικής κοινωνίας.

Ντρεπομαι γιατι δεν βρεθηκε ενας απο αυτους τους αστυνομικούς να μεταφέρει 100 μετρα με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο της αστυνομίας στην πυλη του νοσοκομειου τον νεαρό οπου σίγουρα οι πιθανότητες να επιζήσει θα ήταν μεγαλύτερες δεδομένου ότι το ασθενοφόρο ήταν... άφαντο.

Ντρεπομαι γιατι δεν βρεθηκε ενας πολίτης να παει τρεχοντας 100 μετρα στο Τζανειο και να φωνάξει εναν γιατρο να του προσφέρει τις απαραίτητες πρώτες βοήθειες.

Ντρεπομαι γιατι στον βωμό της κακως νοουμένης Δημοκρατίας ενας νεος χανει την ζωή του με την "δικαιολογία" οτι υπήρχε μονον προσωπικό ασφαλείας λόγω της απεργίας, και ως εκ τούτου τα ασθενοφόρα ήταν λιγότερα .





Ντρεπομαι γιατι μεσα σε μια πολη 4.000.000 κατοίκων ενα ασθενοφόρο κανει 3 ωρες να παραλάβει εναν ασθενή.

Ντρεπομαι γιατι το οραμα του αείμνηστου Γεννηματά το ΕΣΥ απο κόσμημα , κατάντησε καρκίνωμα.

Ντρεπομαι...

Ντρεπομαι...



Ντρεπομαι... για

ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ


ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ









18 σχόλια:

πυθαρακι είπε...

Κι εγώ ντρέπομαι Αρη μου... ντρέπομαι και πονώ.Έχασα κι εγώ τον πατέρα μου βλέπεις από τέτοια λάθη και ελλείψεις.Και μπορεί να είναι βέβαια πολύ πιο τραγικό όταν χάνεται ένας νέος άνθρωπος,αλλά πονάει και το δικό μας βάσανο.Αυτή η χώρα δυστυχώς δε θα αλλάξει ποτέ.Πάντα άχρηστη θα είναι... και λυπάμαι πολύ που το λέω.Χώρα που σκοτώνει τα "παιδιά" της.Μια δολοφόνος Ψωροκώσταινα.Μπράβο που έθιξες αυτό το θέμα.Ας ευχηθούμε να μην πονέσει άλλη μάνα.Καλό απόγευμα Άρη μου.Την αγάπη μου!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ντρέπομαι για το γιατρό, που ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος πολίτης τον ειδοποιούσε, δε θα ξεβολευόταν από τη θέση του με τίποτε, στο όνομα της τάξης και των εργασιακών του αρχών και δεσμεύσεων

Ντρέπομαι για τους ίδιους 300 που θα με κυβερνάνε....

Ντρέπομαι γιατί όλοι μας φωνάζουμε, αλλά μπροστά στην κάλπη τα ίδια ξανακάνουμε...

Προσωπικά απαξιώ να ψηφίσω ΨΕΥΤΕΣ και ΚΛΕΦΤΕΣ, εδώ και 3 εκλογικές αναμετρήσεις και ούτε πρόκειται να ξανακάνω τον κόπο...έτσι για να κοιμάμαι χωρίς ενοχές.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νατασα είπε...

Ντροπή , ναι

Όταν ζούσα στο εξωτερικό, ποτέ μου
δεν είχα να πω κάτι για χώρα μου και να καμαρώνω
Από την άλλη χαίρομαι να μιλώ στον κόσμο για τις χώρες που επισπεύτηκα

mar9659 είπε...

Τα συγχαρητήρια και απο εμένα αγαπητέ μου Άρη...για το θέμα που έθιξες. Και εγώ με την σειρά μου,ντρέπομαι ως Ελληνίδα και ως μάνα σε τι τόπο μεγαλώνω τα παιδιά μου,σ΄έναν τόπο που κάποτε είμουν περήφανη για την ιστορία και τα ιδανικά της και σε τι κατάντια την έφτασαν αυτοί που την κυβερνούν!!! Θλίβομαικαι οργίζομαι γιατί δεν έμεινε τίποτε όρθιο!Ζούμε και ας μου επιτραπεί η έκφραση σ'ενα "μπάχαλο"και όλο αυτό εξοργίζει τους νέους μας και δικαίως επαναστατούν,διότι νιώθουν ανασφαλείς...δεν υπάρχει πια ούτε αξιοκρατία,ούτε παιδεία,ούτε θρησκεία,υγεία τίποτα !τίποτα!τίποτα!το μόνο που ανθίζει σ'αυτήν την χώρα πια είναι η ΒΙΑ η ΨΕΥΤΙΑ καιη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !!και όσο και να προσπαθουμε κάποιοι γονείς να δίνουμε ελπίδες στα παιδιά μας να κρατούν ψηλά τα ιδανικά τους και οτι καλό τους μάθουμε κανοντας υπομονή πως ολα θα φτιάξουν....δυστυχώς δεν μας πιστεύουν πια....και γιατί να μας πιστέψουν άλλωστε...ήταν και αυτά κάποτε μάρτυρες σε ενα περιστατικό,πέρσυ το καλοκαίρι σε ένα τροχαίο και ενω σφάδαζε κάτω στην άσφαλτο ενας συνανθρώπός μας δεν σταματούσε κανείς να του δώσει ένα χέρι βοήθειας κι οταν σταματήσαμε και τον ρωτήσαμε πόση ώρα ήταν έτσι κι αν σταματήσε κάποιος να τον βοηθήσει μας είπε το εξής τραγικό ,απαίσιο και ξεδίαντροπο:Ναί!σταμάτησαν κάποιοι, αλλα δεν με πήρε κανένας για να μην τους λερώσω ,τα καθίσματα του αυτοκινήτου τους άκουσον!άκουσον!φίλοι μου!απο εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα είμαστε φίλοι με τον Χρήστο επειδή τον πήγαμε στο νοσοκομείο και θυμόμαστε εκείνη την στιγμή κλαίγοντας για την απανθρωπιά των συνανθρώπων μας και γελώντας για την ζωή που κέρδισε...τι να πω πια στα παιδιά μου...πείτε μου εσείς!!!Καλό απόγευμα σε όλους!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πως να μην ντρεπεσαι καλη μου...;
η χωρα με την τεραστια ιστορια...
η χωρα με τον πολιτισμο...
η χωρα με ολα τα καλα...
καταντησε η χωρα που μας κανει να ντρεπομαστε που γεννηθηκαμε και ζουμε σε αυτη...

καλως σε βρηκα!
νεραιδενια καλησπερα!!!

marianaonice είπε...

Κι εγώ ντρέπομαι Άρη!
Και ντρέπομαι γιατί ποτέ κανένας ανάλγητος ανευθυνουπεύθυνος δεν τιμωρείται για τα εγκλήματά του!
Γιατί έγκλημα είναι η έκθεση ανθρώπου σε κίνδυνο, και μάλιστα κακούργημα όταν καταλήγει σε θάνατο!!!
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!
και λυπάμαι!!!
Γιατί δεν έχω ελπίδα σ' αυτή τη Χώρα που ζω να νοιώσω αληθινά άνθρωπος με αυτοεκτίμηση και αυτοσεβασμό!!
Καλό βράδυ!
:))

gregory είπε...

ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΓΗ ....
ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕς ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΑΙ ΑΛΛΟΥς 1000 ΛΟΓΟΥΣ..

Ερατώ είπε...

Πραγματικά είναι απαράδεκτο αυτό που έγινε.Πότε θα αλλάξει προς το καλύτερο η παροχή υπηρεσιών υγείας σε αυτή τη χώρα;

ναδα.- είπε...

Και λυπάμαι...

Μαρια Νικολαου είπε...

Και σιγουρα δεν εισαι ο μονος που ντρεπεται Αρη μου...
Μια χωρα στο χάος ειμαστε και του συμφέροντος άνθρωποι
Μονο την παρτη μας και τιποτε αλλο
Κριμα πραγματικα

λιμανάκι είπε...

Τι να πω τώρα...

....

Roadartist είπε...

Και εγώ Ντρέπομαι βαθιά και θλίβομαι :((((((((((((((((((((

Maria Tzirita είπε...

Το να ντρεπόμαστε βέβαια είναι μια καλή αρχή, αλλά νομίζω πρέπει να κάνουμε κάτι για ν'αλλαξουμε τα πράγματα και να πάψουμε να ντρεπόμαστε που είμαστε έλληνες! Έχουμε τόσους λόγους να είμαστε υπερήφανοι για την πατρίδα μας, ας τους εκμεταλευτου΄με, ας πατήσουμε πάνω στα καλά γονίδια που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας κι ας αλλάξουμε επιτέλους τα κακώς κείμενα...
Καλημέρα Άρη μου και καλό σαβ/κο!

ΑΝΝΑ είπε...

Ντρεπόμαστε δεν ντρεπόμαστε το θέμα είναι ένα και το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά. Όσο όμως συνεχίζουμε όλοι να ψηφίζουμε με το άπιαστο όνειρο ότι κάτι θα αλλάξει, μάλλον βάζουμε και εμεις ένα λιθαράκι. Λύση? Αποχή Μαύρο πείτε όπως θέλετε, αρκεί να κάνομε κάτι...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Οργίζομαι παράφορα και αν ήταν δυνατό να σου πέταγα στα μούτρα πολιτεία την οργή μου και να σου τάσπαζα. Όχι γιατί σχίζω τα ιμάτια μου γιατί πέθανε (κι αναπαύτηκε) ένας εξαρτημένος νέος 29 χρονών μόνος κι αβοήθητος. Δυστυχώς η μοίρα τους είναι κατά το πλείστον προδιαγεγραμμένη όταν μπαίνουν σε αυτό το λούκι του θανάτου των ναρκωτικών. Αλλά οργίζομαι γιατί δεν διαθέτεις ίχνος υποδομής να προφυλάξεις τους νέους από την κατηφόρα των ναρκωτικών και της παραβατικότητας γενικά. Που είναι τα οράματα,που είναι τα πρότυπα, που είναι τα κοινωνικά προγράμματα να εντάξεις τα παραμελημένα παιδιά ,να τα στηρίξεις και να τ’ αποδόσεις «υγειά» τουλάχιστον στην κοινωνία; Και μη μου πεις ότι το φαινόμενο είναι παγκόσμιο .Δεν μ’ ενδιαφέρει τι κάνουν αλλού. Εσύ τι κάνεις Πατρίδα ώστε εγώ ο-η πολίτης να μην ντρέπομαι για σένα.
Εξαιρετική η εγγραφή σου Αρη μου . Είμαι περήφανη που σ’ έχω bloggoγείτονα και φίλο
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Μαρία είπε...

να αφήσω την καλησπέρα μου και να πω ότι ντρέπομαι και εγώ...
μόλις 2 στενά από το σπίτι μου...

✿ margarita είπε...

Tι να πω βρε Αρη μου..πάντα ήμουν περήφανη για την πατρίδα μου για τους προγόνους μας,μα ναί,είναι και φορές που κι εγω ντρέπομαι!!

Πως γίναμε ετσί?

Καλησπέρα..

Θα με βρίσκεις κι εδώ
http://margarita-ablogspotcom.blogspot.com/

jacki είπε...

Ντρέπομαι γιατί κι εγώ συμβάλω σε όλο αυτό μάλλον.. Ένα χελιδόνι δε φέρνει την άνοιξη αλλά ας κάνουμε κάτι.