gfgmjj.gif

Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Μ.Παρασκευη, Θειο Δράμα













Αί γενεαί πάσαι
ύμνον τη ταφή σου
προσφέρουσι, Χριστέ μου.

Καθελών του ξύλου, ο Αριμαθείας,
εν τάφω σε κηδεύει.



Μυροφόροι ήλθον,
μύρα σοι, Χριστέ μου,
κομίζουσαι προφρόνως.




Ους έθρεψε το μάννα,
εκίνησαν την πτέρναν,
κατά του ευεργέτου.


Ω της παραφροσύνης
και της χριστοκτονίας
της των προφητοκτόνων!

Ιωσήφ κηδεύει, συν τω Νικοδήμω,
νεκροπρεπώς τον Κτίστην.

Ως άφρων υπηρέτης
προδέδωκεν ο μύστης
την άβυσσον σοφίας.

Ω γλυκύ μου έαρ,
γλυκύτατόν μου Τέκνον,
πού έδυ σου το κάλλος;




Πεπλάνηται ο πλάνος,
ο πλανηθείς λυτρούται
σοφία ση, Θεέ μου.

Φρίττουσιν οι νόες
την ξένην και φρικτήν σου
ταφήν του πάντων κτίστου.

Έρραναν τον τάφον
οι μυροφόροι μύρα
λίαν πρωί ελθούσαι.

Ειρήνην Εκκλησία,
λαώ σου σωτηρίαν
δώρησαι ση εγέρσει.

Αι γενεαί νυν πάσαι,
ύμνον τη ταφή σου
προσφέρουσι, Χριστέ μου.

Υιέ Θεού παντάναξ,
Θεέ μου πλαστουργέ μου,
πώς πάθος κατεδέξω;

Ω Τριάς Θεέ μου,
Πατήρ Υιός και Πνεύμα,
ελέησον τον κόσμον.

Ιδείν την του Υιού σου,

Ανάστασιν, Παρθένε,

αξίωσον σους δούλους.





13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Ω γλυκύ μου έαρ...

Καλή Ανάσταση Άρη, με ανανέωση χαρά και ελπίδα... ας λάμψει η ΖΩΗ!

marianaonice είπε...

Πάντα με συνάρπαζε αυτός ο ύμνος του επιταφίου και μου θυμίζει μνήμες παιδικές τότε που στη χορωδία του κατηχητικού ψέλναμε τη Μ. Παρασκευή!

Καλό Πάσχα Άρη μου με υγεία και αγάπη!!!

Osiris είπε...

Άρη την καλημέρα μου,

Εύχομαι Καλή Ανάσταση σε σένα και σε όσους αγαπάς.
Να είσαι πάντα καλά.

Thanks και για την έκπηξη

Μαρια Νικολαου είπε...

Η πιο δακρυσμένη μέρα...
Το πιο συγκηνιτικό τροπάριο...

Ας εχουμε καλη Ανασταση
Ανασταση ψυχών

Eva F. είπε...

Δύσκολη, κατανυκτική, συγκινητική,.... ημέρα.... να είσαι καλά Αρη και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

eirini είπε...

Άρη μου εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται αυτές τις άγιες ημέρες. Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

Φιλιά πολλά! Καλημέρα!!!

Maria Tzirita είπε...

Δεν υπάρχει ωραιότερος ύμνος από αυτόν Άρη μου... Σου εύχομαι να έχεις μια καλή κι αληθινή ανάσταση, υγεία και αγάπη στην οικογένειά σου... Καλό Πάσχα!

ΑΝΝΑ είπε...

Αν και με όλα αυτά εγώ δεν πολυσυγκινούμαι, έχεις ένα τρόπο με τις φωτογραφίες και με το γενικότερο κλίμα που με βάζεις κάθε φορά να διαβάζω με προσοχή.

Να είσαι καλά, καλή Ανάσταση και να περάσεις πραγματικά όμορφα.

Φιλιά Άρη μου....

Ερατώ είπε...

Ο πιο υποβλητικός ύμνος των ημερών αυτών...
κι όμως η θλίψη θα φέρει την Ανάσταση...

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Μεγάλη Παρασκευή σήμερα… και αν και ξέρουμε ότι θα ακολουθήσει η Ανάσταση μετά την ταφή του Κυρίου εντούτοις μια μελαγχολία κυριαρχεί στην όλη ατμόσφαιρα…

Καλή Ανάσταση να έχουμε Άρη μου!

Lilith είπε...

Ο ομορφότερος ύμνος!
Να' σαι καλά Άρη μου.

Καλή Ανάσταση, μέσα από την καρδιά μου, σε σένα και στην οικογένειά σου!

Σταλαγματιά είπε...

Πριν λίγο προσκυνήσαμε το σώμα Του, τώρα περιμένουμε την περιφορά Του και την ανάσταση Του.
Κάθε μέρα οι μέρες αυτές με γεμίζουν δύναμη από την δύναμη Του.

Καλή Ανάσταση Άρη μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ας μας αξιώσει να βλέπουμε την καθημερινή ανάσταση των ψυχών μας


ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΧΑΡΆ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές