gfgmjj.gif

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Καθρέφτες στο χώμα




Την Τετάρτη ειχα την τύχη να περάσω ενα ευχάριστο
απόγευμα σε μιαν όμορφη παρουσίαση
ενός πολύ αξιόλογου βιβλίου
του Νίκου Διακογιάννη.

Πρόκειται για το δεύτερό του μυθιστόρημα
μετα το Τέρα Άμου
(το οποίο ειχε προταθεί στα 15 επικρατέστερα
για το Athens Prize for Literature)
με τίτλο

" Καθρέφτες στο χώμα " .


Τον Νικόδημο τον γνώριζα απο τον
ιστοχώρο του Pathfinder
οπου μέχρι πρό τινος ειχα κι εγω εκει μιαν ιστοσελίδα .

Ειναι ενας σεμνότατος άνθρωπος ,
δάσκαλος στο επάγγελμα ,
που σου μιλάει και κοκκινίζει ,
και φυλάει Θερμοπύλες
στην εσχατιά της Νισύρου
δίνοντας τις γνώσεις του
στα μόνον 8 όλα κι όλα
παιδάκια που εχει η ταξη του .



Το Καθρέφτες στο χώμα
ειναι ενα ταξίδι στην Αρκαδία
και συγκεκριμένα μιας οικογένειας στην Δημητσάνα .

Είναι άδικο να προσπαθήσω να σας μιλήσω
εγώ για το πόσο καλο είναι το βιβλίο του
ουτε και ειμαι ικανός να το αναλύσω και να το επεξηγήσω.
Θα χάσει τη μαγεία του .

Το μόνο σιγουρο ειναι οτι θα σας ταξιδέψει
και όλοι με την αφήγησή του
θα γίνετε ενα με τους ήρωες και
θα δειτε μεσ τους νερόλακκους να καθρεφτίζεται
και το δικό σας πρόσωπο.

Κι οπως ειπε η Λένα Μαντά
αφου τωρα μας εμαθες τι θα πει "αμηνοφιλί"
είναι πολύ μικρός ο "Αρμός"
για ν’ αντέξει το ταλέντο σου Νίκο ,
δώσε την ώθηση να πετάξεις για πιο ψηλά,
όπως σου αξίζει....


www.tera-amou.pblogs




17 σχόλια:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

υπέροχο Άρη μου... καλά έκανες και μας το λες το τόσο όμορφο βιβλίο του...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ ομορφο το αποσπασμα που διαβασα...
το βιβλιο μπαινει στην λιστα των επομενων αγορων...

σε ευχαριστουμε που μας το γνωστοποιησες!

νεραιδενια καλησπερα!!!

Lilith είπε...

Ένας άνθρωπος που εν έτη 2009 διδάσκει σε σχολείο με 8 παιδάκια στη Νίσυρο, σίγουρα έχει όμορφο κάτι να μας πει.
Καλό σ/κ Άρη μου.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Πρέπει να είναι υπέροχο! Θα σου πω...

Καλό Σ/Κ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφη η πρόταση σου για το βιβλίο του άξιου εκπαιδευτικού

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

AATON είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ Άρη,
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, σε σένα, σε όσους αγαπάς, και σ' όλους τους φίλους σου bloggers που σε διαβάζουν

Ανώνυμος είπε...

χώμα και Ουρανός είμαστε Άρη διαλέγουμε και παίρνουμε... πολύ όμορφο το βιβλίο από τα λίγα που είδα...

Eva F. είπε...

Πολύ καλή η ενημέρωσή σου για το βιβλίο Αρη...
Θα πρέπει να είναι πολύ καλό απ΄όσο είδα από το βιντεάκι...
Να είσαι καλά.

Νίκος Διακογιάννης είπε...

Άρη μου, καλό απόγευμα. Σήμερα αφήνω το πρώτο μου σχόλιο στο ιστολόγιό σου για να σε ευχαριστήσω που αναφέρθηκες με τόσο καλά λόγια στο μυθιστόρημα "Καθρέφτες στο χώμα". Να είσαι καλά και να έχεις έμπνευση πολλή στις αναρτήσεις που έπονται. σε ευχαριστώ από καρδιάς! Ελπίζω να ξαναβρεθούμε με αφορμή μια νέα παρουσίαση ενός επομ ενου βιβλίου.

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Χάρηκα που σε βρήκα κι ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Καλή Ανάσταση!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ.
ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Σταλαγματιά είπε...

Καλή επιλογή και πολύ γλυκό εκ μέρους σου να το "προωθήσεις" με αυτόν τον τρόπο.
Μπράβο!

Καλό Πάσχα Άρη μου

Osiris είπε...

Άρη,

Τα λόγια που είδα στο clip, "Ούτε ένα εικόνισμα δεν προλάβαμε να πάρουμε μέσα στο χαλασμό..." μου θύμισαν τα λόγια σου σχετικά με τη γιαγιά σου στο προηγούμενο post σου.

Όμορφο βιβλίο!!!
Να είσαι καλά θαλασσόλυκε φίλε μου.
Θα είμαι εδώ γύρω.
Καλή σου Μέρα

✿ margarita είπε...

Αν κρίνω απο αυτά που διάβασα εδω,πρέπει να είναι εξαιρετικό βιβλιο Αρη..θα είναι το αμέσως επόμενο, τελειώνοντας αυτο που διαβάζω τώρα.

Να είσαι καλά..καλή Εβδομάδα!

jacki είπε...

Τι όμορφο εξώφυλλο.. Να είναι καλοτάξιδο.. Σϊγουρα θα είναι.
Καλή σου μέρα.

Eleni Dafnidi είπε...

Καλοτάξιδο το βιβλίο του Νίκου!

Άρη μου να περάσεις καλά το Πάσχα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eχω ακούσει τα καλύτερα και για το βιβλίο και για τον συγγραφέα, τόσο από την Μαρία Τζιρίτα όσο και από την Λένα Μαντά.
Εχω σκοπό να ξεκινήσω το βιβλίο, μόλις τελειώσω το "Μάτια" μου:)